جملات جنجالی

سخنان عاشقانه جملات عاشقانه سخنان جنجالی جملات جنجالی سخنان پند آموز جملات پند آموز جملات سنگین سخنان سنگین حکمت فلسفه حکیم فیلسوف حکیم ارد بزرگ ارد بزرگ اردبزرگ اس ام اس سنگین اس ام اس فلسفی اس ام اس سخنان بزرگان راز موفقیت اس ام اس راز موفقیت

جملات جنجالی

سخنان عاشقانه جملات عاشقانه سخنان جنجالی جملات جنجالی سخنان پند آموز جملات پند آموز جملات سنگین سخنان سنگین حکمت فلسفه حکیم فیلسوف حکیم ارد بزرگ ارد بزرگ اردبزرگ اس ام اس سنگین اس ام اس فلسفی اس ام اس سخنان بزرگان راز موفقیت اس ام اس راز موفقیت

با بی عدالتی محل کارم چه کنم ؟

مونا :

با سلام خدمت حکیم ارد بزرگ
من در محیط کارم خیلی بی عدالتی میبینم و این منو اذیت میکنه
اینکه زورشون فقط بمن میرسه و تمام کارها رو من انجام میدم و از همه هم کمتر حقوق میگیرم
بدتر از این حسادتهاشون تمام اعصاب منو اذیت میکنه
جدیدا هم باید حتی روزهای تعطیل برم و کار کنم
با توجه به اینکه به تازگی متاهل شدم و خودم با توجه به روحیه خیلی خیلی حساسم تصمیم به استعفا دارم
به نظر شما این تصمیم درستیه اونم تو این شرایط بد کاری و اقتصادی و اگر تصمیم درستی نیست چطور در مقابل ازارهاشون بی تفاوت باشم؟



پاسخ حکیم ارد بزرگ :
حکیم ارد بزرگ hakim orod bozorg

پشتکار ، گوهر مردان و زنان فرهمند است . کتاب سرخ – فرگرد مردان و زنان کهن – سخن ۹
آرام باش و به کار خویش ادامه بده ، سرپرست و مدیر مجموعه شما مقصر است که کارها را بدرستی تقصیم ننموده و حامی شما نیست .

بسیاری از آدمیان ، انسانیت خویش را از دست داده اند و بزهکارانه به دیگران آسیب وارد می کنند . باید اندیشه خود را درگیر آرمانی بزرگتر گردانی و آن همان چیزی است که به آن دلبسته هستید . بدینگونه رفتارهای زننده دیگران برایت چندان هم آزار دهنده نخواهد بود . چرا که به دنبال هدفی بزرگتر در حال حرکت هستید . پس به کارتان ادامه دهید و آرامش خود را هم از دست ندهید .


منبع مطلب بالا آدرس زیر است :

http://www.hakimorodbozorg.com/?p=763&cpage=2#comments




برچسب‌ها: حکیم ارد بزرگ, حکیم بزرگ کیست, با اهانت دیگران چه کنم, پرسش از حکیم ارد بزرگ, hakim orod bozorg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد